انجام برخی تغییرات ساختاری در دادگستری استان تهران

ارسال شده توسط ادمین در 1 بهمن 1393 ساعت 23:10:45

انجام برخی تغییرات ساختاری در دادگستری استان تهران

تغییرات ساختاری در دادگستری استان تهران در نشست شورای معاونین مطرح شد.

 غلامحسین اسماعیلی در این جلسه گزارشی از روند شکل‌گیری تغییرات ساختاری در برخی از معاونت‌های این دادگستری ارائه کرد و افزود: در پی تغییرات ساختاری انجام شده در ستاد قوه قضاییه باید در این استان نیز نسبت به اجرا و پیاده سازی ساختار متناظر اقدام می‌شد.

وی ادامه داد: الحمدالله با بررسی و مشورت‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، همزمان حوزه‌های معاونت منابع انسانی دادگستری استان و معاونت نظارت و بازرسی شروع به کار می‌کند و حوزه معاونت اداری و مالی سابق، تحت عنوان حوزه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی به فعالیت‌ خود ادامه خواهد داد و یک معاون قضایی جدید نیز به مجموعه معاونین دادگستری اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از این تاریخ آقایان دکتر حمیدرضا آدابی بعنوان معاون نظارت و بازرسی، مهدی ناصری دولت آبادی به عنوان معاون منابع انسانی، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین یزدانی چراتی به عنوان معاون قضایی و یوسف باقری بعنوان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی

مسئولیت هر یک از حوزه‌های مذکور را عهده‌دار خواهند بود.

وی در ادامه با تاکید مجدد بر سلامت اداری در تشکیلات قضایی افزود: بحمدالله در این راستا اقدامات مفیدی انجام شده، لکن برای پیشگیری از هرگونه تخلفات احتمالی، ضروری است نظارت مدیران بر زیرمجموعه‌های خود به صورت برنامه ریزی شده و مستمر تداوم یابد و ان‌شاء الله حوزه معاونت نظارت و بازرسی باید با بکارگیری نیروهای قضایی و اداری مجرب، متدین و کاردان در جهت تحقق این هدف متعالی گام بردارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: وجود حتی یک تخلف کوچک در سیستم قضایی با عنایت به جایگاه خطیر آن به هیچ وجه قابل پذیرش و اغماض نیست؛ فلذا در این مسیر باید با قاطعیت و البته در چارچوب مقررات قانونی و عنداللزوم برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی افزود: دستگاه قضایی آخرین ملجا و پناهگاه مردم مظلوم و ستمدیده به شمار می‌رود و وجود هرگونه انحراف و با لغزش در آن قابل پذیرش و تحمل نیست.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080